woensdag 25 september 2013

24 jaar

Een dag als vandaag is er eentje om terug, maar ook vooruit te kijken. En dankbaar te zijn. Alles bij elkaar opgeteld ben ik en zijn we ontzettend gezegend. Het is goed om dat te beseffen en God daar ook voor te danken!

Jaren geleden had ik niet denken en durven hopen dat ik zo zou worden als ik nu ben. Ik was kapot, totaal mezelf kwijt, gekwetst, leeg en gebroken. Ondanks de belofte uit Jeremia 29:11 die telkens weer naar me toe kwam, durfde ik niet te geloven dat God dat ook voor mij bedoeld had.

Ik immers, Ik ken de gedachten die Ik over u koester, spreekt de HEERE. Het zijn gedachten van vrede en niet van kwaad, namelijk om u toekomst en hoop te geven.

Wat is die belofte waar geworden! Nu, 5 jaar later, ben ik getrouwd met de mooiste en liefste man van de wereld, ben ik moeder van een heerlijk meisje en mag ik met de Heere God leven en wandelen, met vallen en opstaan. Mag ik groeien en ook bloeien vanwege Zijn genade.

God heeft mij áltijd vastgehouden, ook als ik dacht dat Hij er niet meer was. Met Hem samen mag ik verder. Als dat geen hoopvolle toekomst is!

4 opmerkingen:

  1. Amen! God zorgt voor ons. Al zien we dat niet altijd..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig. Hij heeft et ons allemaal een plan. En dat maakt ons hoopvol. Seizoenen wisselen zich af in ons leven maar Hij is er in elk seizoen.

    Jedidja van http://kostbaar.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie blog heb je. Zegen in het groeien en leven met Hem! Onze toekomst!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties worden zeker gewaardeerd.