donderdag 19 september 2013

Hoop

Teruggetrokken uit het dagelijkse leven
en verborgen voor het oog van de wereld, ruil ik

mijn vermoeidheid voor Zijn kracht
mijn zwakte voor Zijn sterkte
mijn duisternis voor Zijn licht
mijn problemen voor Zijn oplossing
mijn zorgen voor Zijn vrijheid
mijn frustraties voor Zijn vrede
mijn innerlijke beroering voor Zijn kalmte
mijn hoop voor Zijn beloften
mijn pijn voor Zijn balsem van troost
mijn vragen voor Zijn antwoorden
mijn verwarring voor Zijn kennis
mijn twijfel voor Zijn zekerheid
mijn nietigheid voor Zijn ontzagwekkendheid
het tijdelijke voor het eeuwige
het onmogelijke voor het mogelijke









Bron: Vrouw naar Gods hart - Elisabeth George

1 opmerking:

  1. Heel erg mooi en zo'n zekerheid.http://creativeworship-workshop.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties worden zeker gewaardeerd.