vrijdag 8 november 2013

Elkaar tot zegen zijn

Alweer een tijdje geleden bekeek ik de volgende video, waar Elseline Hite onderwijst over hoe je als vrouw tot zegen kunt zijn in je huwelijk, voor je man. Ook hier komt naar voren wat zo belangrijk is, het gebed!


Prachtige aansporing om me weer geheel en al aan de Heere en dus ook aan mijn man toe te wijden en voor hem te bidden! Ik heb gemerkt dat dat een enorme positieve uitwerking heeft op mijn liefde voor hem, zijn liefde voor mij, de rust en vrede in ons huis, onze gesprekken, ons leven met God.

Mirjam van www.geloof-huwelijk-gezin.blogspot.com maakte speciale gebedskaartjes (zie link). Ik heb ze in mijn keuken hangen aan het messenblok ;-). Het kan een richtlijn zijn om voor alle facetten van het leven van je man te bidden.
Het boek 'de kracht van de biddende vrouw' is ook een absolute aanrader. 

Gebed voor onze man is zo belangrijk en zal zijn uitwerking niet missen. Kom, laten we ons opnieuw toewijden en de zegen van de Heere verwachten!

5 opmerkingen:

  1. Hé, leuk die link! :) Mooi getuigenis hè? Ik heb sinds de conferentie nog contact met haar. Echt fijn een om 'oudere zuster' te hebben waar je soms terecht kan met geestelijke vragen of die je dan zomaar even bemoedigd. Voor mij is ze dus ook tot een zegen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gaaf Mirjam! Het is mooi om zulke vrouwen te kennen. Ik heb er ook een paar, gelukkig ook wat dichterbij al is via de mail ook dichtbij :-). Mooi om nu te mogen groeien en straks (hopelijk) zelf een zegen te zijn voor jongere vrouwen/meiden. Dat is echt mijn verlangen.

      Verwijderen
  2. Mooi stuk. Wat een praktische kaartjes zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties worden zeker gewaardeerd.