donderdag 2 januari 2014

Een zegenrijk 2014

Het oude jaar ligt achter ons en het nieuwe jaar is begonnen.. We weten niet wat dit nieuwe jaar ons zal brengen. De toekomst is onzeker. Eén ding is zeker, namelijk: Jezus Christus is gisteren en heden Dezelfde en tot in eeuwigheid (Hebr. 13:8)! Het volgende lied vind ik zó bemoedigend. Jezus is alles wat we nodig hebben in dit nieuwe jaar. Hij biedt in elke situatie hoop.



U bent mijn kracht wanneer al mijn kracht geweken is
U bent mijn hoop wanneer al mijn hoop is weggevloeid
U bent mijn vreugde wanneer mijn wereld vol met zorgen is
U bent mijn vrede in de morgen, ik weet dat u er bent
U bent mijn lied als ik de melodie kwijt ben
Een licht in de storm als ik mijn weg niet meer kan vinden
U bent Degene Die mijn leven een reden geeft
Iemand waarin ik kan geloven: U helpt mij om verder te gaan. 

Jezus wat een Redder bent U!

U bent mijn Rots, wanneer ik een toevluchtsoord nodig heb
Een reikende hand wanneer ik struikel en val
U bent mijn alles op elke tijd en in elk seizoen
U bent alles wat ik nodig heb
Iedere keer roep ik het uit:

Jezus, wat een Redder bent U!

U hoorde mijn roep, U antwoordde mij!
U gaf Uw leven op voor mij
Gaf me álles
Nu wil ik voor altijd toegewijd zijn aan U
En daarom zing ik dit lied voor U..

Een zegenrijk 2014!

3 opmerkingen:

  1. Jij ook Gods zegen voor 2014 gebeden. Mooi is de tekst van dat lied he? Soms is het goed om de waarheid in dit lied onszelf voor te houden.
    Tot blogs, ziens,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens jou ook een gezegend nieuw jaar en veel bloginspiratie toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties worden zeker gewaardeerd.