vrijdag 31 oktober 2014

Vol ontferming

Als je van instrumentale muziek houdt, is dit misschien wel wat voor je. De stichting Casa Ruchama (= huis van ontferming) waar ik zitting heb in het bestuur heeft dit najaar een cd uitgegeven. Aan deze cd hebben Martin Zonnenberg (orgel), Marjolein de Wit (dwarsfluit) en Marcel Zimmer (percussie/gitaar) meegewerkt. Zelf vind ik het op zijn tijd heerlijk om dit soort muziek aan te hebben. 

Op de cd staan bekende nummers als:
- Uw genade is mij genoeg (opwekking)
- You raise me up
- Amazing Grace
- Door de wereld gaat een woord
- Hatikwa
- El Shaddai
- Stil (opwekking)
- Blijf bij mij Heer
- Via Dolorosa
- Fluitsolo-Irish
- Nooit meer nacht 

Wat doen we precies?
De stichting Casa Ruchama (= huis van ontferming) heeft ten doel diaconale hulp te bieden aan minder bedeelden in Roemenië. Dit gebeurt door het leveren van voedsel, levensmiddelen, zaaigoed tot materiaal voor zieken en gehandicapten. In Arad is een stuk grond gekocht, waarop drie woningen worden gebouwd voor de opvang van ten minste vijf weesjongeren. Met de aankoop van deze cd steun je ons werk! De cd kost € 12,50 (excl. € 3,- verzendkosten) en je kunt hem bestellen via info@casa-ruchama.nl of door een reactie te plaatsen onder dit bericht.

Klik hier om een paar fragmenten te beluisteren. Daarnaast kun je hier foto's bekijken en meer lezen over ons werk in Roemenië. Ook op Facebook zijn we actief, zie link.

Aanbevolen!

4 opmerkingen:

Reacties worden zeker gewaardeerd.