vrijdag 6 maart 2015

De állerlekkerste nasi!

De laatste tijd ben ik flink bezig om op te letten wat wij eten. Ik probeer E-nummers steeds meer te vermijden en mijn kruidenvoorraadje begint goed te groeien. Zoals ik al eerder schreef ben ik tegenwoordig in het bezit van twee hele leuke kookboeken en heb ik vorige week de Indische nasi uitgeprobeerd. En ik ben overtuigd: dit is de állerlekkerste nasi die ik ooit gegeten heb! Klik hier voor het online recept. Zonder kip is hij prima te doen! 

En als we dan toch goed bezig zijn, gelijk ook maar de link voor de satésaus zonder E. Het is even wennen, maar ik vond 'm lekker.

Aanrader!

10 opmerkingen:

  1. Jaaa! Die nasi valt hier ook erg goed in de smaak :-) Hier staat de vega lasagne in de oven, uit het groenten kookboek. Vinden wij ook errrrug lekker! Nu nog even wachten tot manlief thuis is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die hebben wij ook geprobeerd maar ik vond hem wel erg tomaterig! Misschien nog eens proberen met wat extra groenten ofzo..

      Verwijderen
    2. Ik laat zelf de cherry tomaatjes weg (wordt anders te vochtig vind ik), en doe er vaak meer wortel en nog bijv paprika door heen!

      Verwijderen
  2. Ha Lisanne, bedankt! Ik ga het denk ik ook eens proberen. Nu jullie het over lasagne hebben, heb je de lasagneschotel met spinazie van Marjolein wel eens geprobeerd? Zie: http://god-en-gezin.blogspot.nl/2012/07/lasagneschotel.html. Is denk ik wel heel calorierijk, maar volgens mij zitten er geen E nummers in. Je doet er ook wel een tijdje over om hem klaar te maken, maar hij is echt zo heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie blog heb je. Ik ben vaak wat lui, maar mijn streven is gezond eten, dus ik ga dit zeker proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice post, things explained in details. Thank You.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties worden zeker gewaardeerd.