zaterdag 3 december 2016

Hij, mijn vrede

You are my salvation  /  U bent mijn redding
Whom then shall I fear?  / Voor wie zal ik dan vrezen?
In darkness and temptation  / In duisternis en verleiding
My light and help are near  / Mijn licht en hulp is dichtbij

You are all around me  / U bent helemaal om mij heen
Stronger will I stand  / Sterker zal ik staan
And danger will not crush me  / en gevaar zal me niet verpletteren
When we walk hand in hand  / wanneer we hand in hand wandelen

God most high  / God de allerhoogste
You shelter me  / U beschermt mij
And I will trust in You  / en ik zal U vertrouwen

With courage I will wait  / Met moed zal ik wachten
Depending on Your mercy  / Afhankelijk van Uw genade
You alone, O Lord, will be my peace  / U alleen Heer, zult mijn vrede zijn

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk om te weten hoe jij er over denkt!